|PATISK SE ZAPOVÍDÁ.|
|Reklamocpavci, odejděte, nebo budete asimilováni.|

Listopad 2015

Úplná zpráva o existenci

9. listopadu 2015 v 0:48 | Maitter z Creepfellu |  | Provinilcovy hemzy
Kaufland.

Měl to být článek úžasně vtipný, plný inteligentního humoru, leč zůstal přiškrcen v poznámkách a mimo působení dojmů minulých předkládám jako důkaz pouze jeho zbytky:

Druh smolného dne číslo jedna
Jsem královnou storn! Ó ano! Víc, víc, chci víc!
(Výsledek mého snažení: 260 storn za měsíc.)

Druh smolného dne číslo dvě
Položka nenalezena. Skupina nenalezena. Přejete si ruční zadání? a/n
Čárka, křížek, váha, čtyřmístný kód kdesi na papíře. Položka nenalezena. Znovu. Nic. Prudká nenávist k netečnému dotykovému displeji proklaté pokladny číslo osm. Záhy se vzbouří role igelitových sáčků o průměru patnáct centimetrů a zcela neelegantním způsobem skončí v kyblíku s vodou na mytí pásu.

Druh smolného dne číslo tři
Zelí. Domestos. Savo. Ocet. Víno. Jar. Mouka. Přejete si pás přetřít ještě něčím?
U všech ďasů, balte pečivo, než je položíte na pás. Vždycky. Všude.
(Nejhorší je zelí a chlor.)

Druh smolného dne číslo čtyři
"Prode8719684546 zablokován."
Nevím, kam dali "j". Každopádně setkat se poslední den v práci se zbožím, které se vůbec nemá nacházet na prodejně, a vidět člověka postaveného vysoko nade mnou rozpačitě se usmívat řadím mezi zajímavé zkušenosti.

V Kauflandu jsem odpracovala 250 hodin a další smlouvu (o pracovní činnosti) odmítla. Odhánění prokrastinace teď zase bude jen na mně.